Politica de retur
Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la Kass Romdata si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in 14 zile, conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor
încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un
comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care
utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de
comunicatie la distanta.
Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul
https://kass-romdata-ro.cms.webnode.ro
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile, fara penalitati si
fara invocarea vreunui motiv.
Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de
consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:
(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate
separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de
consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;
(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o
parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a
ultimului produs sau a ultimei piese;
(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în
care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră
în posesia fizică a primului produs;
c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu
prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conţinuturi digitale
care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului.
Omisiunea informaţiilor privind dreptul de retragere
În cazul în care profesionistul nu a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere
conform dispozitiilor OUG 34/2014, perioada de retragere expiră la 12 luni de la sfârşitul perioadei iniţiale
de retragere de 14 zile.
În cazul în care profesionistul a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere în termen
de 12 luni de la data la care produsele/serviciile se considera livrate, conform mentiunilor din sectiunea
de mai sus, perioada de retragere expiră în 14 zile de la data la care consumatorul primeşte informaţiile
respective.
Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii
Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului,
inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de
la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu
dispozitiile legii.
Profesionistul rambursează sumele menţionate mai sus folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele
folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord
cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane
în urma rambursării.
Fără a aduce atingere primului paragraph al prezentei sectiuni, profesionistul nu este obligat să
ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare
decât livrarea standard oferită de profesionist.
Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul
contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor
care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului
conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai
apropiată.
Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii
Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea
produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care
profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul
contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul
consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă
produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la
unul din numerele de telefon afisate pe https://kass-romdata-ro.cms.webnode.ro
Garantia produselor
Produsele noastre beneficiaza de o garantie de 12 luni.
Garantia se aplica doar daca produsele sunt intretinute respectand recomandarile echipei Kass-Romdata:
- Produsele NU se vor curata cu agenti chimici ce pot ataca finisajele. Pentru curatare, SE VA folosi o carpa/laveta sau pensula uscata.
- Produsele NU se vor monta in spatii cu umiditate constanta (Ex. baie, balcon deschis, in exterior sub lumina soarelui directa sau a precipitatiilor.
Pentru a beneficia de inlocuirea produselor defecte, se va face o investigatie in decursul a 14 zile de la primirea produsului defect. Daca se constata ca produsul nu a fost ingrijit urmand recomandarile Echipei Kass-Romdata, se vor trimite inapoi fara a fi inlocuite si clientul va suporta costurile de livrare.
In cazul in care defectele apar in urma unei executari gresite, (crapaturi, inconvoieri), echipa Kass Romdata va inlocui contra cost produsul defect plus costurile de livrare.